Հ․Թումանյան, խառնաշփոտ

Լինոում է չի, լինոմ մի ծառ է լինու Էդ ծառում մի փչակ , փչակում մի բուն, բնում երեք ձագ ու մի կկու։ Աղվեսը գալիս է, ասում է․

— էս սարն իմն է, էս ծառն իմն է, ով է եկել տիրացել թաքուն։ Կկու կկու քո ձագերից մեկ ինձ տուր, թե չէ ծառը կկտրեմ։

— Վերցրու մեկին և հեռացի։

Աղվեսը վերցնում է և գնում։ Կկուն սկսեց բարձրաձայն լացել։ Ներքևից պառավը հարցրեց․

— Ինչու՞ ես լաց լինում ա՛յ կկու։

— Խորամանկ աղվեսն ասաց ծարռը կկտրի եթե իմ ձագերից մեկին չտամ իրեն, ես ել տվեցի։

-Ես այդ աղվեսին կպատժեմ,- ասաց պառավը։

Հաջորդ օրը, երբ պառավն իր այծին կթեց և ամանով կաթը մի կողմ դրեց, գնաց փայտ բերելու, աղվեսը գալիս է և դունչը մցնում ամանի մեջ, որ կաթը խմի։ այդ ժամանակ պառավը աղվեսի պոչը կտրում է։ Աղվեսն ասում է․

-Պոչս տուր, կցեմ-կցմցեմ, գնամ ընկերներիս հասնեմ, որ ինձ չասեն պոչատ աղվես որտե՞ղ էիր։

Պառավն ասում է․

-Դե գնա կաթս բեր։

Աղվեսը գնում է սևուկ ուլիկի մարիկ այծից կաթ է խնդրում։ Աղվեսը կաթը տանում է, տալիս պառավին։ Պառավն ասում է։

-Առ քո պոչը և հեռացիր այստեղից, կկուին էլ չնեղացնես։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով